Skip to the end of the images gallery Skift navigation
Skip to the beginning of the images gallery Skift navigation
Kundevarsler
med seniorudsigter
ePUB
622,0 KB
Kopibeskyttelse: Vandmærke
ISBN: 9788771881301
Forlag: Books on Demand
Udgivelsesdato: 08.09.2017
Sprog: Dansk
Kan fås som:
8,00kr.
inkl. moms
Tilgængelig som download
Vi beder dig være opmærksom på, at du ikke kan læse denne e-bog på Amazon Kindle, men derimod udelukkende på enheder med software, som kan vise epub-filer. Flere informationer
Din egen bog!
Bliv forfatter med BoD og gør din bog og e-bog tilgængelig i boghandlen.
Find ud af mereDet hed sig en gang, at forandringens vinde får nogle til at bygge læhegn og andre til at rejse vindmøller.
Hertil kan føjes, at atter andre blæser væk.
Virksomheder kan totalt miste fodfæste, og deres produkter eller serviceydelser kan ophøre med at kunne afsættes. Ikke blot på grund af teknologisk udvikling eller andre virksomheders konkurrence, men også fordi forbrugsmønstre totalt ændrer karakter.
Virksomheder må ikke alene arbejde med udvikling, men også med overlevelse. Det retter vi opmærksomheden på i denne bog gennem fokus på kunder som mål, marked og medspiller.
Virksomheder må forholde sig til kunder som virksomhedens mål. En virksomheds marked må bero på og afgrænses i forhold til veldefinerede kunders behov og adfærd. Ligesom virksomheder i stigende grad må inddrage kunder som medspillere for at færdiggøre eller opnå tilfredshed med produkter eller serviceydelser.
Som eksempel på en betydningsfuld målgruppe har vi fulgt udviklingen i analyser og beskrivelser af seniorer som en kundegruppe, der i disse år på afgørende vis ændrer markedsvilkår og udviklingsmuligheder for mange virksomheder.
Virksomheder, der vil bygge vindmøller frem for læhegn og udnytte de demografiske vindes susen, er denne bogs primære målgruppe. Gennem involvering i praksis og iagttagelser har vi søgt grundlag for rådgivning af forandringsparate virksomheders behov og adfærd. Støttet af relevant litteratur og formidling af dokumenteret viden.
Det er vores håb, at bogen kan bidrage som øjenåbner og være til inspiration for virksomheder. Som bidrag til virksomhedens egen orientering i en verden, hvor et produkt eller en serviceydelse når som helst kan miste sit marked, samtidigt med at nye muligheder på samme eller andre markeder konstant er til stede.
Hertil kan føjes, at atter andre blæser væk.
Virksomheder kan totalt miste fodfæste, og deres produkter eller serviceydelser kan ophøre med at kunne afsættes. Ikke blot på grund af teknologisk udvikling eller andre virksomheders konkurrence, men også fordi forbrugsmønstre totalt ændrer karakter.
Virksomheder må ikke alene arbejde med udvikling, men også med overlevelse. Det retter vi opmærksomheden på i denne bog gennem fokus på kunder som mål, marked og medspiller.
Virksomheder må forholde sig til kunder som virksomhedens mål. En virksomheds marked må bero på og afgrænses i forhold til veldefinerede kunders behov og adfærd. Ligesom virksomheder i stigende grad må inddrage kunder som medspillere for at færdiggøre eller opnå tilfredshed med produkter eller serviceydelser.
Som eksempel på en betydningsfuld målgruppe har vi fulgt udviklingen i analyser og beskrivelser af seniorer som en kundegruppe, der i disse år på afgørende vis ændrer markedsvilkår og udviklingsmuligheder for mange virksomheder.
Virksomheder, der vil bygge vindmøller frem for læhegn og udnytte de demografiske vindes susen, er denne bogs primære målgruppe. Gennem involvering i praksis og iagttagelser har vi søgt grundlag for rådgivning af forandringsparate virksomheders behov og adfærd. Støttet af relevant litteratur og formidling af dokumenteret viden.
Det er vores håb, at bogen kan bidrage som øjenåbner og være til inspiration for virksomheder. Som bidrag til virksomhedens egen orientering i en verden, hvor et produkt eller en serviceydelse når som helst kan miste sit marked, samtidigt med at nye muligheder på samme eller andre markeder konstant er til stede.
Skriv en anmeldelse
Der findes endnu intet indhold under "Pressen skriver".