Skip to the end of the images gallery Skift navigation
Skip to the beginning of the images gallery Skift navigation
Åh, business ...
Klummer og andre korte tekster om organisationernes samfund (2004-2014)
ePUB
665,1 KB
Kopibeskyttelse: Adobe DRM
ISBN: 9788771459609
Forlag: Books on Demand
Udgivelsesdato: 14.07.2014
Sprog: Dansk
Kan fås som:
99,00kr.
inkl. moms
Tilgængelig som download
Vi beder dig være opmærksom på, at du ikke kan læse denne e-bog på Amazon Kindle, men derimod udelukkende på enheder med software, som kan vise epub-filer. Flere informationer
For at kunne læse denne DRM-beskyttede e-bog, skal du være i besiddelse af et Adobe ID og benytte en læsesoftware, som kan håndtere Adobe DRM. Flere informationer
For at kunne læse denne DRM-beskyttede e-bog, skal du være i besiddelse af et Adobe ID og benytte en læsesoftware, som kan håndtere Adobe DRM. Flere informationer
Din egen bog!
Bliv forfatter med BoD og gør din bog og e-bog tilgængelig i boghandlen.
Find ud af mere"Åh, business ..." består af fireogfyrre korte, men tankevækkende tekster om best practice, branding, business reality, buzzwords, forandringsledelse, gennemsigtighed, greenwash, intern kommunikation, issues management, kampagner, kriseledelse, de fire P’er, public relations, rådgivning, netværkssamfundet, skandaler, strategi og whistleblowing. Og mange andre emner, som er oppe i tiden.
Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af eller er ofre for i deres ledelsespraksis.
De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands-Postens erhvervstillæg fra 2004 til 2014.
Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af eller er ofre for i deres ledelsespraksis.
De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands-Postens erhvervstillæg fra 2004 til 2014.
Skriv en anmeldelse
Åh, business
Magisterbladetfebruar 2015
Bogen består af fireogfyrre korte, men tankevækkende tekster om best practice, branding, business reality (...), skandaler og whiltleblowing. Og mange andre emner, som er oppe i tiden. Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af (...).
Åh, business
Kommunikatøren (udgivet af Dansk Kommunikationsforening)december 2014
Bogen ’Åh, business…’ indeholder 44 korte, men tankevækkende tekster om alt fra best practice, forandringsledelse, kampagner, kriseledelse, netværkssamfund, public relations branding, whistleblowing og en masse andre buzzwords vi i branchen har beskæftiget os med igennem tiden. De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands Postens erhvervstillæg i perioden 2004-2014.
Forfatterens fascination af businessverdenen skinner igennem i hvert enkelt ord, og det er en fryd at læse eller genlæse de højaktuelle tekster og perspektiveringer forfatteren altid har været så god til at levere.