Åh, business ...

Åh, business ...

Klummer og andre korte tekster om organisationernes samfund (2004-2014)

Finn Frandsen

Erhvervsbøger

Paperback

172 sider

ISBN: 9788771459401

Forlag: Books on Demand

Udgivelsesdato: 14.07.2014

Sprog: Dansk

Nøgleord: Best practice, branding, business reality, buzzwords, Forandringsledelse

Anmeldelse::
0%
129,00kr.

inkl. moms / ekskl. forsendelse

Tilgængelig

Din egen bog!

Bliv forfatter med BoD og gør din bog og e-bog tilgængelig i boghandlen.

Find ud af mere
"Åh, business ..." består af fireogfyrre korte, men tankevækkende tekster om best practice, branding, business reality, buzzwords, forandringsledelse, gennemsigtighed, greenwash, intern kommunikation, issues management, kampagner, kriseledelse, de fire P’er, public relations, rådgivning, netværkssamfundet, skandaler, strategi og whistleblowing. Og mange andre emner, som er oppe i tiden.

Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af eller er ofre for i deres ledelsespraksis.

De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands-Postens erhvervstillæg fra 2004 til 2014.
 Finn Frandsen

Finn Frandsen

Er professor og leder af Center for Virksomhedskommunikation ved School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet. Han forsker til daglig i kriseledelse og krisekommunikation.

Åh, business

Magisterbladet

februar 2015

Bogen består af fireogfyrre korte, men tankevækkende tekster om best practice, branding, business reality (...), skandaler og whiltleblowing. Og mange andre emner, som er oppe i tiden. Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af (...).

Åh, business

Kommunikatøren (udgivet af Dansk Kommunikationsforening)

december 2014

Bogen ’Åh, business…’ indeholder 44 korte, men tankevækkende tekster om alt fra best practice, forandringsledelse, kampagner, kriseledelse, netværkssamfund, public relations branding, whistleblowing og en masse andre buzzwords vi i branchen har beskæftiget os med igennem tiden. De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands Postens erhvervstillæg i perioden 2004-2014.

Forfatterens fascination af businessverdenen skinner igennem i hvert enkelt ord, og det er en fryd at læse eller genlæse de højaktuelle tekster og perspektiveringer forfatteren altid har været så god til at levere.

Skriv en anmeldelse
For at skrive en anmeldelse, skal du logge ind her.

Forlag

BoD • Books on Demand, Strandvejen 100, 2900 Hellerup, bod@bod.dk

Eksempel på visning af produktet i form af en paperback-bog. Udstyr og mål kan variere.

Paperback
PaperbackPaperback Glue Binding

Search engine powered by ElasticSuite