Skip to the end of the images gallery Skift navigation
Skip to the beginning of the images gallery Skift navigation
Tænk ud af boksen!
Om samarbejde mellem lærere og pædagoger
Samfund, politik, kultur & medier
ePUB
99,6 KB
Kopibeskyttelse: Adobe DRM
ISBN: 9788771450453
Forlag: Books on Demand
Udgivelsesdato: 20.03.2013
Sprog: Dansk
Kan fås som:
125,00kr.
inkl. moms
Tilgængelig som download
Vi beder dig være opmærksom på, at du ikke kan læse denne e-bog på Amazon Kindle, men derimod udelukkende på enheder med software, som kan vise epub-filer. Flere informationer
For at kunne læse denne DRM-beskyttede e-bog, skal du være i besiddelse af et Adobe ID og benytte en læsesoftware, som kan håndtere Adobe DRM. Flere informationer
For at kunne læse denne DRM-beskyttede e-bog, skal du være i besiddelse af et Adobe ID og benytte en læsesoftware, som kan håndtere Adobe DRM. Flere informationer
Din egen bog!
Bliv forfatter med BoD og gør din bog og e-bog tilgængelig i boghandlen.
Find ud af mereDet er på tide at tænke ud af boksen og udfordre folkeskolens tænkning omkring indskolingen. Det er på høje tid, at vi gør noget nyt og bedre for børnenes skyld!
Denne bog beskriver en skole i Danmark, hvor samarbejdet mellem lærere og pædagoger har nået et særligt højt niveau. Den metode, de anvender her i deres indskoling, er ganske speciel og helt deres egen.
Denne metode kræver mod. Mod til at gøre noget anderledes og epokegørende. Det kræver en stærk ledelse og stærke medarbejdere. Det kræver en stærk vilje til at tænke pædagogik og udfordre vanetænkningen.
I bogen her beskrives praksis: hvordan arbejdet organiseres, og på hvilken måde metoden involverer både undervisning og SFO.
Denne bog beskriver en skole i Danmark, hvor samarbejdet mellem lærere og pædagoger har nået et særligt højt niveau. Den metode, de anvender her i deres indskoling, er ganske speciel og helt deres egen.
Denne metode kræver mod. Mod til at gøre noget anderledes og epokegørende. Det kræver en stærk ledelse og stærke medarbejdere. Det kræver en stærk vilje til at tænke pædagogik og udfordre vanetænkningen.
I bogen her beskrives praksis: hvordan arbejdet organiseres, og på hvilken måde metoden involverer både undervisning og SFO.
Skriv en anmeldelse
Der findes endnu intet indhold under "Pressen skriver".