I 2006 blev der i forbindelse med chefskiftet på TV 2 bl.a. formuleret det fremtidsperspektiv at kanalen skulle tilpasses annoncørerne og være langt mere kommerciel. Ja, TV- journalistik kunne overhovedet ikke blive kommerciel nok.
For blot få år tilbage ville en sådan tankegang have vakt protest og kritik, men fremført nu falder den godt i hak med den smarte kynisme der udgør en væsentlig del af tidsånden og som slår igennem på mange andre områder - sammen med forløjetheden, den kreative bogføring i nye forklædninger, forskellige former for "nysprogs" omformning af værdibegreberne, oppustet business-class visdom, poserende iscenesættelser og selvpromoveringer og det anmassende, omsiggribende privateri og mediefjant.
Fraklip og tilføjelser vinkler sig respektløst ind på forskellige sider af det offentlige liv og mediekulturen med udgangspunkt i direkte citater eller såkaldte virkelige begivenheder, udsagn og personer
Der findes endnu intet indhold under "Pressen skriver".