Skip to the end of the images gallery Skift navigation
Skip to the beginning of the images gallery Skift navigation
FlexVid: Fleksible arbejdsformer i videregående uddannelser
Skitser fra tegnebrættet
Forskning og udvikling University College NordjyllandPaperback
160 sider
ISBN: 9788771144031
Forlag: Books on Demand
Udgivelsesdato: 18.10.2012
Sprog: Dansk
Kan fås som:
120,00kr.
inkl. moms / ekskl. forsendelse
Din egen bog!
Bliv forfatter med BoD og gør din bog og e-bog tilgængelig i boghandlen.
Find ud af mereDette er en tekstsamling om forarbejdet til projekt FlexVid. FlexVid står for Fleksible videregående uddannelser, og projektet går meget kort fortalt ud på at udvikle studie- og kommunikationsformerne inden for erhvervsakademi- og professionsuddannelserne i UCN med udstrakt anvendelse af elektroniske medier.
Forarbejdet blev afsluttet i sommeren 2012. Herefter indledes eksperimenter med tilrettelæggelses – og arbejdsformer i fire udvalgte uddannelser i UCN. I denne første bog om projekt FlexVid er der fokus på generelle overvejelser om muligheder og begrænsninger for at praktisere undervisning og studier efter principper, som kan sammenfattes med begrebet blended learning. Den centrale del af denne bog udgøres af lærernes modeller for, hvordan de vil gribe blended learning an i henholdsvis bygningskonstruktøruddannelsen, læreruddannelsen, markedsføringsøkonomuddannelsen og radiografuddannelsen. Vi planlægger en opfølgende udgivelse i efteråret 2014 om erfaringer og resultater ved afslutningen af projektet.
En vigtig ambition med projekt FlexVid er, at modeller, analyser og resultater potentielt skal kunne bruges af alle de videregående uddannelser, der retter sig mod bestemte jobfunktioner, og hvor jobpraktik indgår som en obligatorisk del af uddannelsen.
Forarbejdet blev afsluttet i sommeren 2012. Herefter indledes eksperimenter med tilrettelæggelses – og arbejdsformer i fire udvalgte uddannelser i UCN. I denne første bog om projekt FlexVid er der fokus på generelle overvejelser om muligheder og begrænsninger for at praktisere undervisning og studier efter principper, som kan sammenfattes med begrebet blended learning. Den centrale del af denne bog udgøres af lærernes modeller for, hvordan de vil gribe blended learning an i henholdsvis bygningskonstruktøruddannelsen, læreruddannelsen, markedsføringsøkonomuddannelsen og radiografuddannelsen. Vi planlægger en opfølgende udgivelse i efteråret 2014 om erfaringer og resultater ved afslutningen af projektet.
En vigtig ambition med projekt FlexVid er, at modeller, analyser og resultater potentielt skal kunne bruges af alle de videregående uddannelser, der retter sig mod bestemte jobfunktioner, og hvor jobpraktik indgår som en obligatorisk del af uddannelsen.
Forskning og udvikling University College Nordjylland
UCN forlag er sat i verden for at understøtte formidling af forskning og udvikling i UCN regi
Skriv en anmeldelse
Der findes endnu intet indhold under "Pressen skriver".