Duk Op Shops vol 3.1

Duk Op Shops vol 3.1

Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shops

Anine Thomsen

Erhvervsbøger

ePUB

6,6 MB

Kopibeskyttelse: Vandmærke

ISBN: 9788743036241

Forlag: Books on Demand

Udgivelsesdato: 10.12.2019

Sprog: Dansk

Nøgleord: markedsføring, forretningsudvikling, Pop up butik, Foodtruck

Anmeldelse::
0%
65,00kr.

inkl. moms

Tilgængelig som download

Vi beder dig være opmærksom på, at du ikke kan læse denne e-bog på Amazon Kindle, men derimod udelukkende på enheder med software, som kan vise epub-filer. Flere informationer

Din egen bog!

Bliv forfatter med BoD og gør din bog og e-bog tilgængelig i boghandlen.

Find ud af mere
Bogmagasinet introducerer begrebet Duk Op Shops, der indeholder følgende tre discipliner: Pop up butikker og events, Mobile forretninger, Midlertidige projekter.

Dette bogmagasin sætter fokus på dem bruger Duk Op Shops til markedsføring og forretningsudvikling.

Læseren bliver præsenteret for udvalgte virksomheder og andre aktører, der fortæller om,hvorfor og hvordan de arbejder med Duk Op Shops i praksis. Herudover deler de ud af deres erfaringer og gode råd til aktører der ønsker at realisere en Duk Op Shop.

Bog-magasinet "Duk Op Shop vol. 3 - Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shop" indeholder fortællingerne om: Peter Larsen Kaffe, POWER On Tour, SydkystDanmark, Bæredygtig pop-up butik og Kunsten Museum of Modern Art Aalborg.

Bog-magasinet er nr. 3 i en række af 4 planlagte udgivelser med forskellige vinkler på Duk Op Shops. Arbejdet med bog-magasinerne skal danne grundlag for udgivelse af et endeligt og samlet litterært værk om Duk Op Shops.
Anine Thomsen

Anine Thomsen

Anine Thomsen har en stor passion for det hun har valgt at kalde Duk Op Shops. Begrebet Duk Op Shop dækker over disciplinerne: pop-ups (butikker/events), mobile forretningskoncepter og midlertidige projekter.

Anine er fascineret af de muligheder Duk Op Shops åbner op for, ved at være en dynamisk måde at tænke og skabe forretningsliv, synlighed og oplevelser på. Herudover brænder hun for at arbejde med oplevelsesøkonomi, forretningsudvikling og branding og for at skabe oplevelser og forretningsliv med Duk Op Shops.

Anine har en master i oplevelsesledelse med speciale i Pop Up butikker.

Der findes endnu intet indhold under "Pressen skriver".

Skriv en anmeldelse
For at skrive en anmeldelse, skal du logge ind her.
Search engine powered by ElasticSuite