Vi beder dig være opmærksom på, at du ikke kan læse denne e-bog på Amazon Kindle, men derimod udelukkende på enheder med software, som kan vise epub-filer. Flere informationer
Din egen bog!
Bliv forfatter med BoD og gør din bog og e-bog tilgængelig i boghandlen.
Bogmagasinet introducere begrebet Duk Op Shops, der indeholder følgende tre discipliner: Pop Ups, Mobile forretningskoncepter, Midlertidige projekter.
I bogmagasinet finder man også inspiration og fortællinger om aktører der allerede arbejder med Duk Op Shops i Danmark. Her er fortællingen om Råderum der er mobiltkontor for samtidskunst, Wrappers der er et mobilt madkoncept, Ikke en Pind der både arbejder med projekter indenfor midlertidig byudvikling og mobile løsninger samt Im a Kombo der var nogle af de første til at introducere pop up konceptet i dk og som lige siden har arbejdet målrettet med deres gastronomiske kunstværker.
Bogmagasinet giver et indblik i hvordan Duk Op Shops kan bruges som forretningsstrategi og strategisk værktøj til en anderledes, fleksibel og kreativ måde at arbejde med iværksætteri, markedsføring og oplevelsesdesign på.
Anine Thomsen har en stor passion for det hun har valgt at kalde Duk Op Shops. Begrebet Duk Op Shop dækker over disciplinerne: pop-ups (butikker/events), mobile forretningskoncepter og midlertidige projekter.
Anine er fascineret af de muligheder Duk Op Shops åbner op for, ved at være en dynamisk måde at tænke og skabe forretningsliv, synlighed og oplevelser på. Herudover brænder hun for at arbejde med oplevelsesøkonomi, forretningsudvikling og branding og for at skabe oplevelser og forretningsliv med Duk Op Shops.
Anine har en master i oplevelsesledelse med speciale i Pop Up butikker.
Der findes endnu intet indhold under "Pressen skriver".