For første gang nogensinde er der foretaget en kortlægning af de "hemmeligheder", der har skabt detailhandelens vindere anno 2009. "Hemmelighederne", der afsløres i denne bog, er sig selv et idekatalog, som alle detaillister med fordel kan gøre brug af.
Med henblik på at udvikle morgendagens vindere indenfor detailhandel sætter bogen fokus på de fire mest betydende udfordringer.
Troværdighed der er på vej til at blive en af morgendagens vigtigste konkurrenceparametre.
Vækst vil i større grad end tidligere være forudsætning for overlevelse.
Konkurrencestyrkens forbedringer skal være en del af den daglige arbejdsindsats.
De rigtige medarbejdere skal ikke nødvendigvis være de, der har de bedste faglige kvalifikationer, men derimod de, der yder den bedste indsats for virksomheden
Verdens bedste detaillister drømmer mere, tror på deres drømme og har modet til at føre deres drømme ud i livet.
Detailhandelens vindere vinder fordi de har besluttet sig for at ville vinde.
Bruno Christensen skriver i en ny bog, at hemmeligheden bag verdens bedste detaillister ikke er strategier eller koncepter, men derimod en jordnær købmand, der har satset alt på den idé, som han troede på. Det er altid interessant og lærrigt at læse om de succesfulde personligheder inden for detailhandel, men Bruno Christensens ærinde er ikke i første række at skrive en samling erhvervsportrætter, men at videregive sin viden og erfaring fra butiksdrift, som han har indsamlet gennem mange år på talrige rejser og gennem en nær kontakt med de dygtigste folk i detailbranchen.
Gør butikken til en scene og giv kunderne et godt shoq
Super Avisen
februar 2010
Bruno Christensen "afslører" i sin nye bog, hvorledes nogle af verdens bedste detaillister har tacklet de 33 myter, der for mange er de helt store problemer i at opnå succes. Detailhandelens vindere har nedbrudt disse myter og i stedet gjort dem til nye konkurrencemæssige fordele.
Begær efter at vinde
Detailmagasinetfebruar 2010
Bruno Christensen skriver i en ny bog, at hemmeligheden bag verdens bedste detaillister ikke er strategier eller koncepter, men derimod en jordnær købmand, der har satset alt på den idé, som han troede på.
Det er altid interessant og lærrigt at læse om de succesfulde personligheder inden for detailhandel, men Bruno Christensens ærinde er ikke i første række at skrive en samling erhvervsportrætter, men at videregive sin viden og erfaring fra butiksdrift, som han har indsamlet gennem mange år på talrige rejser og gennem en nær kontakt med de dygtigste folk i detailbranchen.
Gør butikken til en scene og giv kunderne et godt shoq
Super Avisenfebruar 2010
Bruno Christensen "afslører" i sin nye bog, hvorledes nogle af verdens bedste detaillister har tacklet de 33 myter, der for mange er de helt store problemer i at opnå succes. Detailhandelens vindere har nedbrudt disse myter og i stedet gjort dem til nye konkurrencemæssige fordele.