Anbefalet

Anbefalet

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

J. Christian Andersen

Erhvervsbøger

ePUB

945,7 KB

Kopibeskyttelse: Vandmærke

ISBN: 9788771708332

Forlag: Books on Demand

Udgivelsesdato: 03.11.2015

Sprog: Dansk

Nøgleord: Kundeservice, Kunder, Kundeloyalitet, Guide, Best practice

Anmeldelse::
0%
69,00kr.

inkl. moms

Tilgængelig som download

Vi beder dig være opmærksom på, at du ikke kan læse denne e-bog på Amazon Kindle, men derimod udelukkende på enheder med software, som kan vise epub-filer. Flere informationer

Din egen bog!

Bliv forfatter med BoD og gør din bog og e-bog tilgængelig i boghandlen.

Find ud af mere
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!

At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.

Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.
J. Christian Andersen

J. Christian Andersen

Der findes endnu intet indhold under "Pressen skriver".

Skriv en anmeldelse
For at skrive en anmeldelse, skal du logge ind her.
Search engine powered by ElasticSuite